miercuri, 20 ianuarie 2010

CeFeRe, de tot kktul e!

Azi dimineata... blocat in Neptun de 30 ore. Vreau sa plec la Constanta...  Un prieten imi da ideea geniala de a lua trenul... ca e mai sigur, mai bun... si trebuie sa circule mai bine.. in plus, gara este aproape de mine .. la 15 min de mers pe jos. Sunt invidios pe el, ca a avut ideea asat cu mult inainte a de a fi posibil sa o am si eu... deci... muuult mai destept este el.

Ma trezesc la 6.30. Imi fac bagajele si sun la informatii sa intreb. Si-mi raspunde o tanti care imi zice ca trenurile circula pe ruta Mangalia - Constanta.. dar nu poate sa-mi spuna daca e vreo intarziere.

Si plec. Impreuna cu nevasta. Ajung la Halta Neptun. Acolo era o tanti CFR-ista...muncitoare la intretinere calea ferata. Care zice:
- Cum draq sa vina trenul de la Mangalia? Ca nu e nici-un tren in gara Mangalia! Acum vine "plugul" care merge catre Mangalia. Daca vreti, mergeti cu mine, cu "plugul" la Mangalia si luati de acolo un microbus sau un autobuz.

Femeia asta avea dreptate. Acum imi pare rau ca nu i-am luat nr de telefon. De la ea aflu informatii sigure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu