sâmbătă, 2 ianuarie 2010

La Multi Ani! Bine v-am gasit in noul an

Am inceput anul. Azi dimineata era ceva soare, dupa amiaza s-a facut de ploaie, care, pentru o vreme s-a transformat in ninsoare. Oricum era foarte cald pentru a rezista ninsoarea.

Dupa un Revelion pentrecut in Techirghiol si seara de 1 ianuarie petrecuta in Vama Veche, acum incep sa fac ochi, sa ma trezesc, sa incep sa lucrez. Am inceput dezmeticirea acum jumatate de ora... cu citirea unor mailuri si rasfoirea catrva bloguri. Sper sa apuc sa lucrez 1-2 ore in seara asta.

Oricum, 2 ore le-am pierdut cu incercarea (nereusita) de a trabsfera fisiere prin bluetooth de pe noul meu telefon Samsumn Corby in laptop. Deci, am pierdut 2 ore degeaba.


O sa reiau operatiunea asta maine... sau saptamana viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu