vineri, 19 februarie 2010

Paţurcă, cântăreţul golanilor

Paţurcă, adică acela care a compus imnul golanilor, este acum  fără casă, internat la Victor Babeş.

„Da, am greşit şi eu, dar din cauza sistemului am ajuns boschetar. Constantinescu a fost cea mai mare dezamăgire, a minţit, n-a făcut reformă, n-a renunţat la comunism. Nu prea l-am mai vazut de la pupăturile din ’96. Ultima dată doar ne-am salutat şi-atât”

 „Libertatea o aveam, n-am ştiut ce să facem cu ea. Dacă m-aş întoarce în timp, aş face la fel. Aş încerca însă să evit boala. Îmi pare rău că, în ’90, n-am luat un Kalaşnikov şi să-i împuşc pe toţi cei din frunte. Eram în birou şi cu Iliescu, şi cu Brucan, cu Petre Roman... Aş fi scăpat ţara de ei. Am fost un naiv, am crezut în nişte idealuri. «Lasă-i, bă, că pe ăştia-i judecă poporul», ziceam. I-a judecat pe naiba. Am făcut revoluţia boschetarilor. Asta am ajuns, un boschetar! Exact aşa să scrieţi!”

Tot interviul este in Evenimentul Zilei.

Mai spune el câte ceva pe acolo, supărat fiind pe el, mai ales.
O poză cu el  la vremea acelor ani....
 
Dar foarte interesant este primul comentariu aparut dupa articol:
Avem nevoie de zid. Si stiti de ce? Pentru ca la zid nimeni nu primeste NUP.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu