vineri, 12 martie 2010

Gropile de Constanta

Ieri am fost la asigurari sa imi dea acceptul ca sa-mi schimb janta si capacul de la roata stanga-fata pentru ca am intrat cu 70-80km/h intr-o groapa la iesirea din Constanta. Mi s-a strambat janta, mi s-a spart capacul. Cauciucul pare intreg.. desi nu cred ca pe interior este in regula. Asta ramane de vazut.

Dar, cei de la asigurari, se pare, vor sa cam dea primaria in judecata. Pentru ca m-au trimis sa fotografiez groapa in care am intrat. si, in dimineata asta, la ora 8.00 bantuiam prin zona Real-Giratoriu Cumpana ca sa fotorafiez gropile. Inca nu am descarcat pozele, pentru ca sunt inca la serviciu, dar in seara asta le voi pune pe blog. Desi nu gropile alea sunt cele mai mari din Constanta.

Si luni ma voi prezenta la Unita/Uniqua sa le dau pozele.... sa se bucure si ei de ele. Si sa-l de in judecata pe Mazare, pe Berceanu... si sa le ia banii... Dar ar trebui sa dea bani din buzunarul lor. Nu din buzunarul primariei/ministerului. Ca sa simta. Sa nu-i mai pese lu' Mazare de carnaval, de Rio, de Brazilia   atunci cand vine iarna.

Aaaa.. si una peste alata,  mi-a crapat si parbrizul. De la ce-au facut astia pe sosele in ultimele saptamani(ca au inceput un fel decopertare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu