marți, 15 iunie 2010

Cazare la mare

Nu ştiu cum se face că românii demonstrează întotdeauna ca nu au cuvânt.
Închiriez o garsonieră la Neptun. Dau un anunţ pe internet. Şi începe să sune telefonul. O voce caldă de femeie până în 30 ani îmi cere detalii în dulcele grai moldovenesc. Şi-i dau detalii. Peste puţin timp mă sună şi.mi spune că vine. Împreună cu soţul  şi socrii  bla-bla-bla....

Vin sâmbătă. Întreb: Sigur? Mi se răspunde că e sigur.. să nu-mi fac probleme că ei vin.

Şi au venit. Şi ma trezesc din somn la 7 dimineaţa ca să mă duc să le predau garsoniera.. Şi mă duc. Şi ei pleacă în 10 minute... după ce mă întreabă dacă am internet. Deşi nu-mi ceruseră asta la telefon. Şi pleacă să mai vadă o garsonieră... şi-mi spun că sună. Dar, nesimţiţii, nu mai sună. Au trecut deja 3 zile... sper să le stea vacanţa în gât.


Dacă vreţi sa închiriaţi la oameni din Piatra Neamţ, Suceava sau Tecuci, cereţi-le avans. În 2 ani de când închiriez oamenii din aceste zone mi-au dat ţeapă. Sunt foarte neserioşi. Aveţi grijă.

Un comentariu:

  1. Ai dreptate.

    Si mie mi s-a intamplat cu unii din Piatra Neamt. Au venit cu o masinuta cu insemnele APlast pe ea. Erau 4. Cea care a facut rezervarea s-a recomandat ca fiind Alina Aniska si a sunat de pe tel 0766865188. Au venit si au plecat.... desi ma asigurasera ca ei vin...

    RăspundețiȘtergere