marți, 7 septembrie 2010

Drumuri in tara

Am fost nevoit sa fac in acest uichend un drum Constanta - Craiova - Tg. Jiu si retur. Am plecat sambata si m-am intors duminica.

De la Rovinari pana la Tg. Jiu drumul este infect. Ba gropi, ba damburi... dar politia rutiera 'vegheste'. Nu se lasa...

Si mi-am amintit de drumurile pe care le-am facut in acest an in ianuarie.... Undeva in Izvoarele(Gorj) ma opreste politia si ma amendeaza pentru ametitoarea viteza de 68km/h. In localitate. Dar unde incepea localitatea, nu se stie... ca nu era nici-un indicator cu inceputul satului..... pentru ca se  lucra la drum si dadudera indicatorul jos. Si a stat asa... indicatorul cazut inca vrei 6 luni: nici in iulie nu era pus. Acum, insa... era pus. Dar limita de viteza in Izvoarele nu este de 50km/h, ci de 70km/h.

Asta este.. daca era placuta la intrare, ma incadram. Si fara placuta m-as fi incadrat... ca doar nu trebuia sa ma amendeze in camp.. dar nu am vazut ca lipseste decat atunci cand m-am intors... asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu