marți, 23 noiembrie 2010

Pregatim o iesire in Buila-Vanturarita

Eunu am fost niciodata in acei munti. O sa fie o premiera pentru mine. Vom sta in comuna Costesti, undeva la 2-3 km de intrarea in Parcul National.

Si o sa fim o gramada: Vlad, Gabi, Tase, Liviu, Marian. Imi pare rau ca nu poate veni si Maru. Nici nu mai avea loc acolo in vila asta. Si,de fapt, aici e problema. Ca l-as imprumuta cu bani, dar nu am chiar atat cat ii trebuie lui. (Invatamant nenorocit!!!)

Dar, poate, mai in primavara vom merge din nou si va avea si el bani.... sa  mearga cu noi. Si poate mergem.

Acum, ca tocmai mi-am luat si bocanci Scarpa cu talpa Vibram si Gore-tex, pot urca linistit pe mune... abia astept! Le-am facut proba duminica prin padure pe la Neptun... super bocanci. Nu ca cei care ii purtam acum 10 ani la munte... care erau foarte grei si li se dezlipea talpa... astia sunt grozavi.

Sper sa fie frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu