sâmbătă, 19 februarie 2011

Vreme și amintiri

Afara bate vantul. Se aude pe la ferestre ferești cum urla. Astăzi a plouat... cred că de mâine începe să ningă. Câinii latră. Nu știu dacă aud pe cineva mișcând sau sunt doar crengile păduricei din fața curții care trosnesc la mișcarea care le este impusă de văntul neastâmpărat. Mansarda îmi redă cel mai bine aceste sunete și doar clămpăneala tastaturii rupe acest zgomot al naturii care este dezlănțuită dar care vrea să îmi arate că poate și mai mult.

Încerc să lucrez ceva la niște cataloage de rezervări online dar vreme a de afară mă face să nu mă pot concetra la treaba pe care o am de terminat.

Vremea m-a făcut să rămân în casă aproape toată după-amiaza. Am adormit pe la șapte și m-am trezit pe la opt și ceva. Am încercat să privesc la un film; dar l-am amânat pentru mâine... nu pot privi acum. E prea târziu. La ora 12.00 noaptea.

Mi-am adus aminte  de câteva amintiri din vacanță. Și le-am răsfoit. Vara era faină.

Tasos a fost de vis. Mulțumesc Tomis Travel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu