miercuri, 9 martie 2011

Ninge iar

Oare ăsta este anul fără vară? Ninge iar. Ca-n miezul  iernii, ca-n poveşti. Şi ce poveşti!!!
Una peste alta, am fost la un film 3D în seara asta. Oare Nicholas Cage nu poate să facă decât filme proaste?


Am fost la Drive Angry..... extraordinar de prost. Dar nu mai prost decât mult lăudatul film Boogie. Am luat maşina la plecare... maşină căreia i se termină motorina în curând, şi am plecat acasă... după ce am curăţat-o de zăpadă. Acum scriu anapoda şi fără rost pentru că m-a terminat filmul ăla; şi pentru că episodul  din Friends pe care l-am prins în seara asta a fost foarte siropos. Nu ştiu de ce am privit la serialul ăsta, că doar l-am mai văzut  de 3 ori. Poate pentru că nu am ce face la ora aia în fiecare seară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu