vineri, 25 mai 2012

O zi ploioasa si . . .

Asa cum e vremea... asa imi merge si mie azi.
Ma trzeste nevasta mai devreme  ca sa o duc la serviciu pentru ca ea a pierdut autobuzul. Vin acasa si apoi plec sa-mi fac analizele la sange pentru tiroida mea. Dupa ce medicul care m-a trimis la analize mi-a luat 100 lei, astia de la Medicover imi iau 244 lei pentru analize.

Iar cand ies de la analize nu-mi recunosc masina in parcare.... nu-i a mea / a mea e oare? Era a mea... incercasera unii sa-i fure capacul de la roata. Capacul era prins in prezoane, asa ca nu l-au putut lua... dar l-au rupt... acuma parca-i ciunga.

Hmmm!

Ajung la birou si inghet de frig... suntem oare la sfarsitul lui mai? E drept ca vin si dupa ce mi-au luat 2 flacoane de sange.


Cafeaua nu ma reface. Sa vad cum fac sa-mi revin. Ca imi este si foarte somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu