vineri, 23 aprilie 2010

Greva profesorilor

Profesorii ar vrea bani, dar n-ar face nici macar greva.  Au facut ieri o greva la care nu au participat prea multi pentru ca le era frica sa nu ramana copiii de la bac neexaminati. Pai de-asta le ardea lor? Daca le e mila de elevi, atunci sa-si asume salariile de mizerie, date in batjocura. Ei s-au comparat salariile cu cele ale politistilor? O parte din elevii care au dat ieri proba la bac se vor inscrie in politie si peste 3-4 ani vor rade de profesorii lor. Si profesorii vor fi in aceeasi situatie ca azi, daca nu chiar mai rau. Iar elevul lor de azi va avea la angajare de cel putin 2 ori salariul unui profesor cu 10 ani vechime. Imi pare rau de profesori, dar isi merita soarta.

Altii faceau greva japoneza; cu banderola pe mana. Hi Hi HI!!!
Pai greva japoneza in Romania? Greva japoneza faci in Japonia, unde vede cineva si ia in seama revendicare ta. Dar aici? Ha ha ha!!! Dar tot e buna si banderola alba..... ca vad elevii ca nu e bine sa te faci profesor.

In urma cu 10 ani am fost  la un miting in Bucuresti. Un miting al cadrelor didactice. Eram 20mii oameni. Am marsaluit pe Magheru, la Palatul Victoria si apoi la Parlament. Fara nici o noima. Daca nu spargi ceva, nu te baga nimeni in seama in tara asta. Iar ei viseaza ca daca-si leaga o banderola alba le rezolva cineva problemele. Ha ha ha!!!!
Am plecat din invatamant in 2003. Nu spun ca imi este mult mai bine. Dar, cel putin, nu am asteptari desarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu