sâmbătă, 7 august 2010

La mare, la soare

Romanul n-a invatat ca primele 2 uichenduri din august sunt cele mai aglomerate de pe litoral. Si ca nu se prea mai gasesc locuri de cazare. Si suna vineri seara sa ma intrebe daca n-am un loc de cazare... incepand  din acel moment.

Pai, bine mai, frate, de ce nu suni cu o saptămână înainte să mă intrebi dacă am ceva de dormit? Şi când suni şi îţi spun un preţ cu 20% mai mic decât anul trecut şi cu 50% mai mic decât acum doi ani de ce mă înjuri? Poate vrei să dormi în maşină.

Şi, deşi, nu găseşti un loc unde să dormi,  nu vrei nici să plăteşti 140 lei/noapte într-un apartament deşi voi sunteţi 4 adulţi. Şi  vrei să fie şi pe malul mării. Dacă s-ar putea să fie in larg.

Dar nu vrei să-ţi dau şi bani de bere? Dar nu vrei să-ţi subvenţionez eu vacanţa?


M-am săturat de oameni nemulţumiţi care nu vor să plătească mai nimic dar să aibă condiţii de 5 stele. Logica e simplă: vrei să plăteşti puţin - mergi in camping; vrei condiţii - plăteşti. Nimeni nu cere exagerat.... (Mă rog, sunt unii care cer exagerat.... dar asta-i altă problemă)

PS. Astăzi este o aglomeraţie intre Mangalia şi Agigea... ceva de speriat..... Iar 30% dintre turişti nu stiu că nu trebuie sa mergi pe banda a doua decat atunci cand depăşeşti; în rest, prima bandă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu