miercuri, 10 noiembrie 2010

Cauciucuri de iarna

 Legea asta cu cauciucurile de iarna imi da peste cap toate planurile mele.

Mă rupe gîndul că, din cauza acestei legi, se va face coadă la aştia care vând/schimba/pun cauciucuri. Eu îmi cumpăram anvelopele de la Anvelope A-Z de la depozitul de la intrarea in Constanţa. Şi, culmea, tocmai anul asta trebuie să-mi cumpăr cauciucuri noi de iarnă. Doar pe faţă; pentru că am intrat cu maşina într-o groapă de-a lu' Mazăre şi mi-am rupt o jantă, un capac şi un cauciuc. Şi acum trebuie să-mi cumpăr 2 anvelope noi pe faţă.

Pe deasupra, legea nu este foarte potrivită la condiţiile din România; adică, de ce trebuie să am cauciucuri de iarnă de la 1 noiembrie? Luna noiembrie poate fi în foarte multi ani fara precipitatii sub forma de polei, zăpadă etc. Le pui de la 1 noiembrie doar dacă este cazul. Anul ăsta se vede ca este o lună noiembrie "de vară".

Oricum, cel mai mult mă intrigă faptul că vor fi mai scumpe anul asta anvelopele.....


Hmmmm!!!!!
:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu