luni, 25 iulie 2011

Zi noua de munca....

Azi dimineata am dus-o pe Alina la gara ca sa ia autocarul spre Bucuresti. Tiganie, frate, in gara asta din Constanta; tiganie! Nici in Craiova nu gasesti asa. Oricum....

Am avut un uichend cu peripetii... vineri seara n-am avut curent acasa. Sambata la pranz am aflat de ce.... niste "romani" furasera 4000m cabluri electrice. Electrica s-a miscat foarte bine. Din momentul anuntului pana au pus totul in ordine n-au trecut decat 5-6 ore. Ceea ce-i foarte putin avand in vedere cat au putut sa fure nenorocitii aia. Partea mai urata a fost ca, din cauza lipsei de energie, la un moment dat a inceput sa urle alarma... care a tinut-o asa vreo 4-5 ore. Spre seara am plecat in Vama. Cu Irina si cu Alina. Ne-am intalnit cu Vlad in Vama. Am fost la FolkYou. Alina Manole, Baniciu si ... Puya (n-am vazut atatea fluieraturi decat la mitingurile cu politisti).

Ieri ne-am agitat putin prin jurul casei... iar astazi la munca. Si a trebuit sa ma delectez cu ceva. Si mi s-a facut un dor de plecat.....

http://dordeduca.ro/impresii/7_zile+__in_camping_la_mare/8068/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu