joi, 4 februarie 2010

O dimineata de joi

Dupa ce am dormit 3 ore, m-am trezit la 6.15, am parcurs 45km  la volan... sunt in sfarsit, in birou. Am baut deja un nes. Am mancat un sandwich si ma pregatesc pentru un pahar cu  apa si o cafea.

Am reusit sa recuperez incarcatorul pentru telefonul meu, Samsung. Ca daca imi pastram Nokia, ca toata lumea, n-as fi plans ieri de la jumatatea zilei ca nu mai am baterie... si nu gasesc incarcator.

Dar acum... toate par in regula. Doar ca mi-este somn. Si trebuie sa-i dau mai departe cu  aplicatia de facturare online. Pentru ca trebuie sa fie gata pentru a o putea accesa baietii de la vanzari din mall. Sper sa inaintez azi, iar cel mai tarziu sambata sa poata sa fie folosita.

Hai... o zi buna la toata lumea....


PS: Rezeda srl si-a schimbat site-ul aseara: www.rezeda.ro
Mai au de adaugat ofertele, dar site-ul arata mult mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu