luni, 18 ianuarie 2010

Cum fu uichendu?

Am plecat vineri dimineata spre Craiova. Am ajuns dupa ora 5 in Craiova. Am fost in noul parc din Lunca Jiului din Craiova. Arata foarte bine. Pentru Romania arata extraordinar. E un colt de Occident.

Si, imediat, fac comparatia cu Constanta. Unde parcurile arata jenant. Prcul Tabacariei, ciopartit de mall-ul lui Elan si al lui Mazare..... Parcul arata crunt. Neingrijit, cu bancile rupte, nematurat, fara iarba, cu foarte multe gunoaie.

Eu ma indoiesc ca la primaria Craiovei sunt mai multi bani decat la primaria Constantei. Dar unii mai misca ceva.. pe cand ceilalti... se plimba in Brazilia.

Dupa ce am mai baut o bere cu prietenii... am sarit un joc de fotbal, am plecat spre Constanta, duminica.

Drumul... beton.... In Oltenia ploua. In Bucuresti, liniste... nor... pe autostrada A2: zapada, frate! Dupa ce am trecut podul de la Cernavoda, ploaie iar.

Nu inteleg ceva... oare in toate tarile se arunca nisip  pe strazi impotriva inghetului? Cu pietricele care sar in parbriz.. si mizeria aferenta...... Oare asa e si in Germania?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu