marți, 3 ianuarie 2012

Cum mi-am petrecut vacanta de iarna

Am fost in vacanta incepand cu 23 decembrie pana astazi. Craciunul a fost cu vizite si cu joaca cu nepoata de 7 ani. A continuat cu cateva zile libere pe care le-am petrecut alergand (am inceput alergarea pe plaja din Mamaia) si cu cateva continuari de joaca cu tastele.

Am fost la un film usurel la Tomis Cityplex. Se voia o comedie romantica dar era destul de prost facut.

Au urmat discutiile pentru modificarea grandservicegroup.ro cu tot ce ii trebuie.. dupa care Revelionul facut acasa la fam. Isac.

Zilele acestea, computerul a fost lasat deoparte.. dar nici miscare nu am mai facut. Am vazut doua filme pe care le aveam demult pe harddisk: The Unknown si Extreme measures. Mi-au placut amandoua.

Iar ieri, am fost la un gratar cu niste cadre militare.... care aveau fata de cadre militare...


In orice caz, mi-a placut vacanta asta.. in afara de testul ratat din ziua de 27 dec., a fost ok.


La Multi Ani, 2012!

2 comentarii: