miercuri, 25 ianuarie 2012

Investitori in Romania

Stăteam în urmă cu vreo 4 ani de vorbă cu un băiat din Constanța. Avea vreo 22-23 ani. Eu eram supărat că Mazăre și Nicușor Constantinescu nu sunt în  stare să atragă investitori adevărați in zonă. Și că, atunci când mai apare câte unul, îi cer șpăgi sau îi pun bețe în roate până când acesta părăsește zona sau țara. Și i-am dat exemplul de la Cluj, unde urma să vină Nokia.

El îmi spune ca Nokia va pleca în 7-8 ani în alte țări mai sărace și ne va lăsa cu ochii în soare. De fapt, nu pe noi, ci pe clujeni.

În primă rundă am cam câștigat eu... pentru că, pe lângă Nokia, au mai apărut și alți investitori.

Dar, în runda a doua, am fost zdrobit! Nokia pleca numai după 3 ani. Nokia pleacă.... dar vin alții: http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/companii/de-longhi-a-cumparat-halele-nokia-compania-italiana-va-crea-peste-1-000-de-noi-locuri-de-munca-251351.html

În timpul ăsta, la Constanța, n-a venit nimeni. Decât investitorii în imobiliare și cei care se ocupă de turism. De genul Bosânceanu.. care-și plătește foarte prost angajații. De exemplu, cei câțiva programatori angajați la el primesc salarii de 1000-1100 lei/lună.

La Cluj a venit Nokia, a plecat, vine De Longhi în locul lor.... și au mai venit atâția în acest timp..... iar la Constanța singurul lucru nou care s-a petrecut este că Mazăre a pozat in Playboy și că și-a pus bască roșie pe cap.

UPDATE: Acum vine si Bosch la Cluj: http://www.ziare.com/afaceri/investitii/bosch-vine-la-jucu-dupa-de-longhi-cate-locuri-de-munca-va-crea-1147419

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu